CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN TIMES OF CRISIS
Abstract
References
Ђурић Кузмановић, Т., и Вуковић, М. (2010). Друштвена одговорност компанија у Србији у условима светске кризе. Школа бизниса, број 3/2010. Висока пословна школа струковних студија, Нови Сад, стр. 35-37.
Ђурић Кузмановић, Т. (2008). Пословно окружење. Висока пословна школа струковних студија, Нови Сад, Алфа-Граф.
Gigauri, I. (2021). Corporate Social Responsibility and COVID-19 Pandemic Crisis: Evidence From Georgia. International Journal of Sustainable Entrepreneurship and Corporate Social Responsibility (IJSECSR). 30-47. 6(1), 18.
Институт за друштвено одговорно пословање, 2020. Преузето 25. маја 2021. године са веб сајта https://idop.hr/
Извјештај о Босни и Херцеговини за 2020. уз документ Саопштење Комисије Европском парламенту, Вијећу, Европском економском и социјалном одбору и Одбору регија.
Козомара, Ј. и Стојадиновић Јовановић, С. (2011). Међународно пословно финансирање. Економски факултет, Београд.
Летица, Б. (2010). Доба одговорности: корпорацијска друштвена одговорност у вријеме свјетске финанцијске кризе. Загреб: МАТЕ д.о.о
Thompson, A. B. (2018). Do good: Embracing brand citizenship to fuel both purpose and profit. American Management Association, str. 1264.
Званична веб презентација Digital Marketing Institute, посјећена 21. фебруара 2022. године https://digitalmarketinginstitute.com/