MARKETINŠKA EFIKASNOST VEB SAJTOVA BANAKA U REPUBLICI SRPSKOJ

Poreska uprava Republike Srpske, Područni centar Bijelјina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
Bosna i Hercegovina

Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Fakultet poslovne ekonomije Bijelјina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
Bosna i Hercegovina

Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Fakultet poslovne ekonomije Bijelјina, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
Bosna i Hercegovina


Apstrakt

Banke su danas pod stalnim pritiskom da: zadrže korisnike svojih usluga, smanje troškove, upravlјaju rizikom i koriste modernu tehnologiju kao izvor konkurentske prednosti. Banke su shvatile, da za uspješno poslovanje nije dovolјno da imaju samo Internet prezentacije, koje dobro izgledaju. Danas se postavlјaju dodatni zahtjevi da prezentacije moraju da pruže nešto više, da budu interaktivne, multimedijalne i da omogućavaju kompletno poslovanje direktno putem Interneta, sa korisnikovog računara ili pametnog telefona. Kroz ovaj rad smo želјeli da izvršimo poređenje veb sajtova svih banaka, koje posluju u Republici Srpskoj. Kao alat za međusobno poređenje sajtova banaka u ovom radu korišćen je program Website Grader. Website Grader mjeri marketinšku efikasnost veb sajtova i daje im konačnu ocjenu na skali od 0 do 100. Pored ove konačne ocjene, program daje mogućnosti i da se ocijene pojedinačni dijelovi na sajtu, kao što su kretanje po sajtu, socijalni mediji, zaštita, performanse i dodatni marketinški alati.

Ključne reči



Cijeli članak:


Reference


Stankić R., Krsmanović B., „Elektronsko poslovanje“, FPE Bijelјina 2009.

Vasković, V., Božikić, G., Uloga Interneta u razvoju kreditiranja,VIII Međunarodna konferencija E-trgovina 2008. Srbija, Palić, 16-18. april 2008.

Želјan Rikić „Uticaj internet bankarstva na poslovanje komercijalnih banaka u BiH“, master rad, Fakultet poslovne ekonomije Bijelјina, Bijelјinlј, 2016.

Živković A., Stankić R., Krstić B. – „Informaciona tehnologija u bankarskom poslovanju“, Ekonomski fakultet u Beogradu, Beograd, 2007