Naslov | Detalji | |
DIGITALNA PRODAJA KAO KLJUČ USPEHA U TRŽIŠNOJ UTAKMICI |
Jelena Zelenović |
|
DIGITALNA REVOLUCIJA I CIRKULARNA EKONOMIJA |
Ivana Vučinić, Ljilјana Arsić |
|
DIGITALNA REVOLUCIJA (I/ILI) DIGITALNA EKONOMIJA |
Ivan Mirović, Vesna Petrović |
|
DIGITALNA TRANSFORMACIJA U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI |
Vladana Milošević |
|
DOKTRINARNI I METODOLOŠKI IZAZOVI FINANSIJSKE PISMENOSTI I 4. INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA - ODREDNICE OPTIMIZACIJE POSLOVNOG I FINANSIJSKOG PORTFOLIJA |
Zorica Jovanović |
|
DOPRINOS DIGITALIZACIJE UNAPREĐENJU MERENJA KATASTROFALNIH RIZIKA |
Blagoje Paunović, Marija Koprivica, Nataša Tešić |
|
DOPRINOS FONDOVA EVROPSKE UNIJE PRIVREDNOM RAZVOJU BOSNE I HERCEGOVINE |
Hamid Alibašić, Srđan Čegar, Elvis Alibašić |
|
DRUŠTVENE MREŽE KAO INSTRUMENT PROMOVISANJA MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA |
Tijana Unković Milojević, Ilinka Unković, Siniša Mutabdžić |
|
DRUŠTVENI AMBIJENT KAO (DE)STIMULATIVNI FAKTOR ZA RAZVOJ NACIONALNE EKONOMIJE (pokušaj sociološke analize) |
Dragomir Drago Vuković |
|
EFEKTI FINANSIJSKE GLOBALIZACIJE NA RAZVOJ TRŽIŠTA KAPITALA REPUBLIKE SRPSKE |
Slobodan Subotić, Vitomir Starčević, Živko Erceg |
|
EFEKTIVNO OPTEREĆENJE POREZOM NA DOBIT PREDUZEĆA U EVROPSKOJ UNIJI |
Jadranka Đurović Todorović, Marina Đorđević, Milica Ristić Cakić |
|
EKONOMIJA U POSTPANDEMIJSKOM VREMENU |
Nina Milanović |
|
EKONOMSKA DIPLOMATIJA U PROCESU POZICIONIRANJA SRBIJE U INTEGRACIONIM PROCESIMA |
Pero Petrović, Kristijan Ristić |
|
EKONOMSKA DIPLOMATIJA U USLOVIMA GLOBALIZACIJE SA OSVRTOM NA EKONOMSKU DIPLOMATIJU BOSNE I HERCEGOVINE |
Željko Petrović |
|
EKONOMSKA KRIZA ILI USPORENI PRIVREDNI RAST |
Pero Petrović, Mihael Maksimilijan, Daut Kalač |
|
EKONOMSKE POSLEDICE PANDEMIJE VIRUSA COVID-19 NA INDUSTRIJU SRBIJE |
Milena D Lutovac Đaković, Nikola Medan |
|
EKONOMSKI IZAZOVI U USLOVIMA UBRZANOG RAZVOJA DIGITALNE EKONOMIJE |
Tamara Radovanović |
|
EKONOMSKI RAZVOJ BIH U USLOVIMA DVOSTRUKIH DEFICITA |
Milenko Stanić |
|
ELEKTROPRIVREDE U OKRUŽENJU – OTVARANJE TRŽIŠTA ELEKTRIČNE ENERGIJE |
Darko Milunović, Arsen Tešić |
|
ELEMENTI MULTIKANALNE STRATEGIJE MALOPRODAJE I UTICAJ ELEKTRONSKOG POSLOVANJA |
Aleksandar Stanković, Tomo Odalović , Miloš Popović |
|
ETIČKI IZAZOVI ZA UPRAVLJAČKE RAČUNOVOĐE |
Teodor M Petrović, Ljilјana Ž Tanasić |
|
EVRO KAO EKONOMSKI I POLITIČKI PROJEKAT I EVROPSKA KRIZA |
Ivan Mirović |
|
FAKTORI KOJI ODREĐUJU (NE)USPEH FISKALNE KONSOLIDACIJE U USLOVIMA COVID 19 |
Biljana Stanivuk |
|
FAKTORI USPJEŠNOSTI ŽENA U PREDUZETNIŠTVU |
Nenad Lalić, Olga Tmušić, Sonja Pajkić |
|
FINANSIJSKA RACIJA ZA POSLOVNE BANKE I ODLUČIVANJE |
Snežana Knežević, Aleksandar Živković |
|
26 - 50 od 245 stavke/a | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> |