THE IMPORTANCE OF SOCIAL MEDIA FOR HIGHER EDUCATION IN THE AGE OF COVID
Abstract
References
Barman K. C. (2020). The role of social media on education and society: a brief analysis. Gorteria journal, Volume 33, issue 12.
Bashingwa M. (2020). Role of social media during the global pandemic: The case study of facebook and instagram in prevention of the COVID-19, The Journal of Academic Social Science Yıl:8, Sayı: 107, 409-422
Borovac N. (2014). Strategije očuvanja privatnosti u okviru modernih društvenih medija, https://core.ac.uk/download/pdf/197860707.pdf. Pristupljeno: 15. 3. 2021.
Brkanlić S., Vučurević T., Stojsavljević T., Mutibarić J. (2013). Uloga Interneta i društvenih mreža u promociji visokoškolskih ustanova u Srbiji. XIX skup trendovi razvoja: Univerzitet na tržištu, Novi Sad: Fakultet političkih nauka.
De Beaugrande R.A., Dressler W.U. (2010). Uvod u lingvistiku teksta. Zagreb: Disput, 336.
Filipić L. (2019). Objave na društvenim mrežama kao tekstna vrsta, Hrvatski jezik, br. 2, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje: Zagreb, 1-9.
Golubić K. (2017). Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova, doktorska disertacija, https://repozitorij.srce.unizg.hr/islandora/object/srce:42. Приступљено 4. 2. 2021.
Grbavac J., Grbavac V. (2014). Pojava društvenih mreža kao globalnog komunikacijkog fenomena, Media, culture and public relations, 5, 206-219.
Kunczik M. (2006). Odnosi s javnošću: koncepti i teorije. Zagreb: Fakultet političkih znanosti.
Мatić B. (2016). Upravljanje zajednicom na društvenim mrežama na primjeru „Javne ustanove Kamenjak“, https://core.ac.uk/download/pdf/198077935.pdf. 15. 3. 2021.
Mijatović I. (2019). Upotreba Facebooka u akademskom okruženju. file:///C:/Users/Lenovo/Downloads/zavrsni_rad_23.09.2019._finalna_verzija_1_1_1_6.pdf. Pristupljeno 1. 3. 2021.
Page R., Barton D., Unger J.W., Zappavigna M. (2014). Researching Language and Social Media: A Student Guide, New York, NY: Routledge
Palmer A., Koenig-Lewis N. (2009). An experiental, social network-based approach to direct marketing. Direct Marketing: An International Journal 3, 3.
Pavlović А., Ivanišević А., Radišić М., Lošonc А.(2021). Uticaj Утицај COVID-19 i on-line učenja na visoko obrazovanje u Srbiji, XXVII Skup Trendovi razvoja: “On-line nastava na univerzitetima, Novi Sad.
Ranđelović B. M., E. Karalić E., Đukić D. (2020). Digitalizacija obrazovnog procesa u Srbiji tokom Covid-19 krize. Naučni skup Nauka i nastava u vaspitno-obrazovnom kontekstu, Pedagoški fakultet u Užicu, 203-216.
Sobaih A. E. E., Hasanein A. M., Elnasr A. E. A. (2020). Responses to COVID-19 in Higher Education: Social Media Usage for Sustaining Formal Academic Communication in Developing Countries, Sustainability.
Stanišić D., Puška A., Maksimović A. (2015). Analiza primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama, u uslovima ekonomizacije visokog obrazovanja, u Bosni i Hercegovini, Tranzicija, 10, 37-56.
Šutalo V. (2017). Odnosi s javnošću, Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb, 70.
Tabs S. (2012). Komunikacija. Principi i kontekst, Beograd: Clio, 796. str. Ž
Teräs M., Suoranta J., Teräs H., Curcher M. (2020). Post-Covid-19 education and education technology 'solutionism': A seller's market, Postdigital Science and Education, volume 2, 863–878.
https://www.facebook.com/Univerzitet.u.Istocnom.Sarajevu
https://twitter.com/uis_is
https://www.linkedin.com/school/university-of-east-sarajevo-ues
https://www.youtube.com/channel/UCAdbBObVp3c-AMSqDLbyOMw
https://www.instagram.com/ues.rs.ba/?igshid=trsrj1vsmbyq