ESTABLISHING A QUALITY CULTURE IN THE ORGANIZATION
Abstract
References
Đivanović, A.N. (2004). Sistem kvaliteta. Niš: Ekonomski fakultet
Filipović, J., i Đurić, M. (2009). Osnove kvaliteta. Beograd: Fakultet organizacionih nauka.
Janićijević, N. (2013). Organizaciona kultura i menadžment. Beograd: Ekonomski fakultet.
Juran, Ј. М. (1993). Planitanje i analiza kvaliteta. Zagreb: MATE d.o.o.
Mitrović, Ž. (2004). Osnove integralnog upravljanja kvalitetom. Beograd: Institut za istraživanja u poljoprivredi.
Northouse, P. (2008). Liderstvo, teorija i praksa. Beograd: DATA STATUS
Poljić M. (2009). Menadžment ljudskih potencijala. Brčko: Ekonomski fakultet.
Raković, R. (2006). Kvalitetom ka poslovnoj izvrsnosti. Beograd: Energoprojekt InGraf.
SRPS ISO 9001:2015. (2015). Sistemi menadžmenta kvalitetom – Zahtevi. Beograd: Institut za standardizaciju Srbije.
Sengi, P. (2003). Peta disciplina (Umeće i praksa organizacije koja uči). Novi Sad: Adižes MC.
Stephen P. Robbins i Mary C. (2005). Menadžment. Beograd: Data Status.
Torrington, D., Hall, L. & Taylor, S. (2002). Menadžment ljudskih resursa. Beograd: Data Status.
Ubiparip, R. (2004). Organizacione pretpostavke sistema kvaliteta. Beograd: Čigoja štampa.
Ušćumlić, D., i Jekić, C. (2018). Menadžment kvalitetom. Brčko: Ekonomski fakultet Brčko.