UTICAJ GLOBALNOG OKRUŽENJA NA SRPSKA TURISTIČKA PREDUZEĆA
Apstrakt
Reference
Čomić Đ., Turizam u procesu globalizacije, Turizam br. 4, Univerzitet u N. Sadu - Prirodno-matematički fakultet - Institut za turizam, N. Sad, 2000.
Gregory G.D., Lumpkin G.T., Eisner A. B., Strategijski menadžment - teorija i slučajevi, Data Status, Beograd, 2007.
Koвалев, A. M., Человеческое общество, URSS, Moskva, 2008.
Lutovac, D. M., M. Lutovac, „Regionalna turistička saradnja zemalja Zapadnog Balkana i globalna ekonomska kriza“, Škola biznisa 4/2009., VPŠ, Novi Sad.
Marić R., Menadžment turizma i ugostiteljstva, Beogradska poslovna škola, Beograd, 2013.
Marković, Ž. D., Globalistika i kriza globalne ekonomije, Beograd, 2010.
Popesku J., Marketing u turizmu i hotelijerstvu, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2013.
Poon A., Tourism, Technology and Competitive Strategies, CAB International, Wallingford, 1993.
Republički zavod za statistiku, Statistički godišnjak, Beograd, RZS, 2012.
Spasić V., Rabotić B., Poslovanje turističkih agencija i organizatora putovanja, Visoka turistička škola strukovnih studija, Beograd, 2013.
Unković M., Međunarodna ekonomija, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2010.
UNWTO, World Tourism Barometer, Madrid, 2014.
Waters, W., Globalization, Routledge, London, 1996.