##search.infoAboutResults##
Pretraga
##search.infoSearchResults##
Naslov | Detalji | |
ZNAČAJ ANALIZE MARKETING MIKSA JAVNOG SEKTORA SRBIJE |
Ivana Ilić, Jovana Jović, Gordana Stuparević |
|
POJAM I SPECIFIČNOSTI SOCIJALNOG MARKETINGA |
Momčilo Polјić, Dejan Tešić |
|
ELEMENTI MULTIKANALNE STRATEGIJE MALOPRODAJE I UTICAJ ELEKTRONSKOG POSLOVANJA |
Aleksandar Stanković, Tomo Odalović , Miloš Popović |
|
MODEL MREŽNOG MARKETINGA |
Nikola Pavlović, Milan Veselinović |
|
PREDUZETNIŠTVO U ERI DIGITALNOG MARKETINGA |
Mirjana Drlјača |
|
ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA ZA VISOKO OBRAZOVANJE U DOBA KOVIDA |
Vera Ćevriz Nišić, Nedelјka Elez |
|
IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U TURIZMU |
Sandra Zec, Jovana Perić Despotović, Emir Berberović |
|
UTICAJ KOVID-19 NA DIGITALNI MARKETING |
Slađana Petrović, Snježana Krstić |
|
1 - 8 od 8 stavke/a |
Saveti za pretraživanje:
- Pojmovi koji se pretražuju su neosjetljivi na veličinu slova
- Kao rezultat se vraćaju samo članci koji sadrže sve izraze u upitu
- Višestruke reči kombinujte sa ILI da biste pronašli članke koji sadrže jedan od pojmova; npr. edukacija ILI istraživanje
- Koristite zagrade da biste kreirali više složenijih upita; npr. arhiva ((časopis ILI konferencija) NE radnja)
- Tražite tačnu frazu stavljajući je u navodnike; npr. "naučna fantastika"
- Isključite reč dodavajući joj - ili NE; npr. online -politika ili online NE politika
- Koristite * u izrazu kao zamenski znak za bilo koji niz znakova; npr. soci* pronaći će dokumente koji sadrže "sociološka" ili "socijalna".