Pretraga


##search.infoSearchResults##

 
Naslov Detalji
 
ZNAČAJ ANALIZE MARKETING MIKSA JAVNOG SEKTORA SRBIJE

Ivana Ilić,

Jovana Jović,

Gordana Stuparević

23 / 2023

Apstrakt

PDF

 
POJAM I SPECIFIČNOSTI SOCIJALNOG MARKETINGA

Momčilo Polјić,

Dejan Tešić

17 / 2017

Apstrakt

PDF

 
ELEMENTI MULTIKANALNE STRATEGIJE MALOPRODAJE I UTICAJ ELEKTRONSKOG POSLOVANJA

Aleksandar Stanković,

Tomo Odalović ,

Miloš Popović 

23 / 2023

Apstrakt

PDF

 
MODEL MREŽNOG MARKETINGA

Nikola Pavlović,

Milan Veselinović

22 / 2022

Apstrakt

PDF

 
PREDUZETNIŠTVO U ERI DIGITALNOG MARKETINGA

Mirjana Drlјača

22 / 2022

Apstrakt

PDF

 
ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA ZA VISOKO OBRAZOVANJE U DOBA KOVIDA

Vera Ćevriz Nišić,

Nedelјka Elez

21 / 2021

Apstrakt

PDF

 
IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U TURIZMU

Sandra Zec,

Jovana Perić Despotović,

Emir Berberović

20 / 2020

Apstrakt

PDF

 
UTICAJ KOVID-19 NA DIGITALNI MARKETING

Slađana Petrović,

Snježana Krstić

21 / 2021

Apstrakt

PDF

 
1 - 8 od 8 stavke/a

Saveti za pretraživanje:

  • Pojmovi koji se pretražuju su neosjetljivi na veličinu slova
  • Kao rezultat se vraćaju samo članci koji sadrže sve izraze u upitu
  • Višestruke reči kombinujte sa ILI da biste pronašli članke koji sadrže jedan od pojmova; npr. edukacija ILI istraživanje
  • Koristite zagrade da biste kreirali više složenijih upita; npr. arhiva ((časopis ILI konferencija) NE radnja)
  • Tražite tačnu frazu stavljajući je u navodnike; npr. "naučna fantastika"
  • Isključite reč dodavajući joj - ili NE; npr. online -politika ili online NE politika
  • Koristite * u izrazu kao zamenski znak za bilo koji niz znakova; npr. soci* pronaći će dokumente koji sadrže "sociološka" ili "socijalna".